• Openingstijden

    OPENINGSTIJDENX

    MAANDAG 08:00 - 22:00 uur

    DINSDAG 08:00 - 22:00 uur

    WOENSDAG 08:00 - 22:00 uur

    DONDERDAG 08:00 - 22:00 uur

    VRIJDAG 08:00 - 22:00 uur

    ZATERDAG 09:00 - 17:00 uur

    ZONDAG 09:00 - 13:00 uur

  • 0344-619777
  • Contact

    Neem contact met ons opX

    ADRESGijsbert Stoutweg 7a, 4005 LE Tiel, Nederland
    info@body-dynamics.nl

ONZE ACTIVITEITEN

High Intensity

bootcamp

Bootcamp

(tijdens de zomermaanden)

Bootcamp is het in teamverband sporten in de buitenlucht, waarbij plezier voorop staat. Het doel is om onder professionele begeleiding van een personal trainer effectief te trainen, zodat je je persoonlijke doelen kunt behalen. Wil je graag fitter worden, afvallen of sterker worden, maar staat het idee van een fitnessruimte je tegen? Dan is Bootcamp zeker geschikt. Bootcamp bestaat namelijk uit een afwisselend pakket aan oefeningen die je bij voorkeur buiten uitvoert, zodat je binnen korte tijd je hele lichaam traint. Zo werk je aan je conditie, doe je rek- en strekoefeningen en komen er leuke, uitdagende spierversterkende oefeningen voorbij. Doordat je in groepsverband traint, ontstaat er al snel een leuke, ontspannen sfeer. De teamgeest zorgt ervoor dat je net dat beetje extra geeft, of je nu individuele oefeningen doet of samenwerkt.

Kan ik dat wel?
Veel mensen denken bij het woord ‘Bootcamp’ al snel aan de drillende manier van trainen bij het Amerikaanse leger. In de fitnesswereld gaat Bootcamp er heel anders aan toe. Daar is het juist een moment van plezier en samen sporten onder goede begeleiding. Het is geen afbeulen, maar aanmoedigen. Bootcamp moet voor iedereen haalbaar zijn en je kunt de oefeningen dan ook zo zwaar maken als je zelf wilt. Door de professionele begeleiding van een Bootcamp-trainer leer je de oefeningen op een gezonde manier uit te voeren, zonder over je eigen grenzen heen te gaan.

Boek Nu!


dynamic fit

Dynamic Fit

Dynamic Fit is een manier van fitness die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek combineert in één trainingsvorm. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd.

Gedurende de training wordt er gebruikgemaakt van barbells, dumbbells, kettlebells, tractorbanden, zandzakken, touwen en pull up bars. De oefeningen bestaan voornamelijk uit natuurlijke lichaamsbewegingen zoals duwen, (op)trekken, stoten, werpen, tillen, springen, klimmen en rennen. Het doel is om ongeacht leeftijd, beroep of fysieke gesteldheid, zo snel mogelijk fit en gezond te worden.

Boek Nu!


Gladiator Workout

HEADER-GLADIATOR

Leer de vaardigheden die gladiators vroeger gebruikten en waan je in de Arena!
De Gladiator Workout is hét nieuwe trainingsconcept in circuitvorm met een hoge intensiteit. Met deze training wordt vet verbrand, jouw uithoudingsvermogen verhoogd en een mooiere spierdefinitie ontwikkeld! Je leert diverse technieken en krachtoefeningen. Ga de strijd aan met je uithoudingsvermogen en spiermassa en word de nieuwe Spartacus! Iedereen kan meedoen! De oefeningen zijn volledig op eigen niveau en tempo uit te voeren. Circuittraining is bewezen de meest effectieve trainingsvorm te zijn. Het lichaam wordt steeds weer verrast en uitgedaagd. DURFT U DEZE UITDAGING AAN TE GAAN?!

Wat houden de workouts in?
Zware interval training, moe worden, tot het uiterste gaan, samenwerken, plezier maken en succes beleven. Herken je jezelf hierin kom dan ook naar de Gladiator Workouts!

Zware interval training, is dat toegankelijk voor iedereen? Jazeker!
Door zorgvuldig gekozen oefeningen en workouts kan iedereen op zijn eigen niveau trainen. De doorgewinterde Gladiator kan zich helemaal stukbijten tijdens de Spartacus of Maximus workout. De Gladiator in wording doet dezelfde workout alleen dan op de “lichtere/ eenvoudigere” manier. Maar vergis je niet, ook de beginnende Gladiator zal hard moeten werken, zich volledig moeten geven. Dat is de enige manier om een echte Gladiator te worden!

Boek Nu!


Riptensity

Riptensity, de workout van Men´s Health!


Tabata

Tabata training is een opeenvolging van cardio-oefeningen die je gedurende 20 seconden op extreem hoge intensiteit uitvoert, steeds gevolgd door 10 seconden rust. Een gemiddelde Tabata-les bestaat uit acht intervallen van in totaal vier minuten.


Youi’s Function

Youi´s Function, een combinatie van kracht en cardio training. Gegeven door Youi van den Berg.


 

COPYRIGHT © SPORT- EN GEZONDHEIDSCENTRUM BODY-DYNAMICS.
ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN.
ADRES: GIJSBERT STOUTWEG 7A, TIEL. TELEFOON: 03 44 61 97 77